Moj način ishrane

Moj način ishrane

Dijagnozu sam dobila u avgustu 2015 godine. Iako mi je doktorica savjetovala da izbacim bijelo brašno, peciva, tjestenine, šećer i da pazim na voće – ja sam bila toliko loše da sam mislila da je pametnije da izbacim gluten u potpunosti, zatim šećer, a na soju i kravlje mlijeko imam osjetljivost tako da ih ne konzumiram već duže. Što se voća tiče – jela sam samo citruse i to u izvornom obliku, do 12h i tako godinu dana. Trudila sam se da mi zadnji obrok bude u 18 h i da ne jedem ništa što ima visok glikemijski indeks. Glikemijski indeks hrane je mjerna jedinica za brzinu kojom nivo šećera u krvi poraste nakon konzumiranja određene vrste hrane.

Jela sam meso i ribu, mliječne proizvode, svo povrće – mahunarke rijetko, krompir samo jednom sedmično, rižu također, mrkvu samo svježu jer joj je GI 30, a kuhanoj 85. Treba biti oprezan sa kuhanom cveklom i kukuruzom zbog visokog GI. Od brašna sam koristila brašno bez glutena, heljdino, rižino i kukuruzno ali sam se trudila da to bude jako rijetko. Tek nakon godinu dana sam počela jesti sve vrste voća, a svo vrijeme sam pila samo filtriranu vodu i čaj, ponekad limunadu i kafu. Tada sam počela konzumirati i sjemenke – suncokretove, sjemenke bundeve, chia sjemenke, orašaste plodove, same, ili u supama, salatama, sa jogurtom ili acidofilnim mlijekom i to mi je često bila užina ili kompletan obrok.

Svaki obrok sam sama pravila i nikada nisam jela izvan kuće. Nakon tačno dvije godine uz terapiju i pravilnu prehranu, nalaz je pokazao uredan inzulin.

Share This!

Show Buttons
Hide Buttons